Dla Twojej wygody, poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli mimo wszystko cokolwiek budzi Twoje wątpliwości napisz do nas.
kontakt@moncase.pl
1. Jakie produkty mogę u Was znaleźć?
Znajdziesz u nas wszelkie akcesoria do urządzeń mobilnych takich jak: smartfon, smartwatch i tablet. Wśród nich znajdziesz produkty takie jak case'y, szkła i folie, ale też paski do zegarków, ładowarki, akcesoria MagSafe, czy uchwyty i transmitery FM
2. Skąd pochodzą Wasze produkty?
Nasze produkty pochodzą wyłącznie od polskich dystrybutorów mających swoje magazyny na terenie Polski
3. Ile trwa dostawa?
Czas realizacji zamówień to 24 godziny od momentu zmiany statusu zamówienia na "W trakcie realizacji". Najczęściej dzieje się to jeszcze tego samego dnia jeśli zamówienia dokonano do 14:00. Całkowity czas dostawy to najczęściej 1/2 dni, najpóźniej 3 dni robocze.
4. Ile kosztuje dostawa?
Przy zamówieniach powyżej 199zł dostawa jest darmowa. Poniżej tego progu waha się od 15,00zł do 17,00zł w zależności od wybranej opcji. Pobranie kosztuje dodatkowe 6zł. Co jakiś czas pojawiają się kody rabatowe na dostawę - śledź nasze promocje.
5. Czy jesteście legalnym sklepem?
Tak, jak najbardziej. Jesteśmy legalnym polskim sklepem z zarejestrowaną działalnością.
6. Czy sprzedajecie chińskie produkty z "Ali"?
Nie, sprzedajemy produkty renomowanych producentów. Nowe i oryginalne, z polskiej dystrybucji.
7. Na czym polega program lojalnościowy?
Za każde zrealizowane zamówienie zbierasz punkty. Punkty możesz wymieniać na nagrody zgodnie z Katalogiem.
Darmowa dostawa dla zamówień od 199 PLN
Wsparcie klientów szybko odpowiemy na wszelkie pytania
Gwarancja jakości Każde zamówienie traktujemy indywidualnie